Subject: Liiklussageduse andmed piirkonniti
From: "Claude Kaasik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Sep 2024 10:32:18 +0300

Tere

Kas Transpordiametilt oleks võimalik saada regulaarsusega (nt 1 X kuus)
liiklussageduse andmeid Eestis regioonide kaupa?

Ideaalis võiks olla ligipääs mingil kujul andmetele, kus kohast saaks PZU
Kindlustuse analüütik lubatud andmeid pärida.

Allikas:

Liiklussageduse statistika | Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/liiklussageduse-statistika>

Andmeid sõidukite arvu, klasside, sõidusuuna ja keskmiste kiiruste kohta
kogutakse nii statsionaarsete kui teisaldatavate liiklusloenduritega.

Üks loendustsükkel kestab kümme aastat, mille jooksul loendatakse
lühiajaliselt liiklust kõigil riigiteede homogeense liiklussagedusega
teelõikudel. Statsionaarsed loenduspunktid loendavad liiklust ööpäeva- ja
aastaringselt, neist saadud andmed on põhialuseks liiklussageduse
määramisele kõikidele riigiteedele.

Tervitades

Claude Kaasik

Sõidukikindlustuse grupijuht

PZU Kindlustus

AB „Lietuvos draudimas“ Eesti filiaal

PÄrnu mnt. 141, Tallinn 11314

Mob. + 372 554 8565

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.pzu.ee/iseteenindus/>

 <tel:+3726224599> Klienditeenindus: + 372 622 4599

Käesolev e-kiri ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset
informatsiooni, mis on mõeldud kasutamiseks üksnes e-kirja adressaatidele.
Selle e-kirja kasutamine, sh kopeerimine, avaldamine või levitamine, on
lubatud üksnes saatja eelneval nõusolekul. Kui Te ei ole selle e-kirja
adressaat, palume Teile ekslikult saadetud e-kirjast viivitamata e-posti
teel teavitada saatjat ning kustutada saadud e-kiri ja selle lisad oma
arvutisüsteemist.

PZU isikuandmete töötlemise põhimõtetega saate tutvuda PZU kodulehel.
Isikuandmete töötlemist puudutavates küsimusest võite esitada päringu
aadressile  <mailto:[email-masked]> [email-masked].

Hoia loodust, jäta see e-kiri printimata!

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.